wtorek, 5 sierpnia 2014

Pierwsze koty za płoty



Jestem kobietą 4 x 40:
mam 40 lat, noszę ubrania w rozmiarze 40 i oba buty wielkości 40 :)

Moje szafy pękają w szwach, bo najzwyczajniej w świecie lubię kupować ciuchy, buty i torebki - jak każda kobieta, dlatego postanowiłam podzielić się z Wami swoimi pomysłami na stylizacje. Mam nosa do ciekawych wyprzedaży i okazyjnych przecen, potrafię kupić buty Lacoste przecenione z 430 zł na 25 zł!

Jestem świadoma tego, że internet aż trzeszczy wypełniony różnej maści blogerkami i szafiarkami, ale przyznam, że nie znalazłam bloga, który byłby skierowany do Pań w moim wieku i rozmiarze.

Zapraszam do oglądania i komentowania, obiecuję kilka ciekawych konkursów już wkrótce!

2 komentarze:

  1. :) mój rozmiar, mój numer buta, ale wiek 30+ ;) ale dążę do tego numerku ostatnio zbyt szybko ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj i dyskutuj, chcę wiedzieć co myślisz o poruszanych przeze mnie tematach.
Zapraszam :)

KalinaKelma