czwartek, 19 marca 2015

Błyszczyk L'Oreal, szminka Pupa czy Make Up For Ever?



Przeglądając swoją kosmetyczkę doszłam do wniosku, że metodą prób i błędów na własnej skórze, przekonałam się do wyboru markowych kosmetyków. To prawda, że błyszczyk L'Oreal kosztuje tyle, ile cztery błyszczyki Miss Sporty czy dziesięć Nibo lub innej marki, po którą trzeba sięgnąć do najniższej półki. Mam jednak pewność, że wybierając markowy produkt, kupiony kosmetyk wytrwa do końca zużycia bez zmian w zapachu i wyglądzie, a co ważniejsze, nie podrażni mi skóry.
A Wy, po kosmetyki jakiej firmy sięgacie najczęściej?

4 komentarze:

  1. Pomadki Pupa są bardzo dobre, mają gęstą konsystencję, ale są jednocześnie miękkie i się nie rozmazują. Jestem fanką tych pomadek :) Fajny blog pozdrawiam
    Marcelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To prawda, pomadki Pupa mimo swej nazwy :) są świetne

      Usuń
  2. Marzena
    Kiedyś kupiłam tanie cienie marki, o której nawet nie słyszałam. Później ciągle miałam mocno zaczerwienione oczy. Dopiero po tygodniu domyslilam się że przekrwione białka nie były oznaką przemęczenia! Od tego czasu kupuję markowe cienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osoby wrażliwe powinny zwracać uwagę na jakość kosmetyków. Te, które nie mają wyraźnych oznaczeń na opakowaniu o producencie i atestach, mogą wyrządzić szkody w naszym organizmie.

      Usuń

Komentuj i dyskutuj, chcę wiedzieć co myślisz o poruszanych przeze mnie tematach.
Zapraszam :)

KalinaKelma