środa, 22 lipca 2015

Wakacje w kinie


Muszę Wam napisać jaka fajna promocja jest na bileciki i zestawy kinowe w te wakacje! Takiej okazji dawno nie było, a może nie było jeszcze nigdy? Szybciutko biegnijcie po kupony.


Idąc w ślad za kuponami do McDonalda, teraz Multikino wprowadziło bardzo podobną zasadę promocji swoich produktów. Możemy iść do kina na dowolny film 2D, od poniedziałku do czwartku do godziny 17:00 w cenie 11 zł. Dodatkowo zestawy są równie korzystne cenowo, a wszystko to do 31 sierpnia. Jedyne co potrzebujemy to kartonik z kuponami, który możemy złowić na deptaku miasta lub w ...kinie. Aby zdobyć kupony należy wejść do kina i podejść do osób wpuszczających na salę, które "kasują" bilety i poprosić o multi rabaty. Ja mam ich kilkanaście, więc wystarczy na wszystkie nowości kinowe.


Dzięki kuponom obejrzałam z całą moją rodzinką film "Kraina jutra" (Tomorrowland) z Georgem Clooney'em, który jest niezły - film jest niezły, a Clooney zagrał przeciętnie, natomiast Żmijewski podkładający mu głos wyszedł fatalnie.


Natomiast "Ant-man" (mały, ale wariat) jest fantastyczny! Moje dzieci określiły film jako "wyczepisty". Antek z głosem Piotra Adamczyka zamienia się w malutkiego wojownika dzięki skafanderkowi i biega z mrówkami po trawniku, przy okazji udaje mu się pokonać innego mikro doktorka Octopusa z laserami. Porządny film s-f dla całej rodziny z przedszkolakami włącznie, dzięki wersji dubbingowanej. Dobrze się go ogląda, ponieważ zastosowano przyzwoite efekty specjalne, a humor jest na odpowiednim poziomie, by złapały go dzieci. Film dobrze się kończy, szczególnie ostatnie dwie minuty są, jak to określiły dzieci: megaśmieszne. Fabuła splata się z Avengersami, więc z pewnością będzie kolejna część, w której Antek zmierzy się z Falconem. Polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj i dyskutuj, chcę wiedzieć co myślisz o poruszanych przeze mnie tematach.
Zapraszam :)

KalinaKelma