piątek, 10 kwietnia 2015

Różane spodnie? Mówię tak!



Tym razem prezentuję moje ulubione spodnie w różane wzory, do tego lekka kurteczka kupiona w Vero Moda z granatową, bawełnianą tuniką. Wiosenne poranki są jeszcze dosyć chłodne, dlatego ten zestaw świetnie pasuje do aktualnej pogody, a wszystkie te rzeczy (oprócz okularów kupionych w Mediolanie) można kupić w jednym centrum handlowym.

 Kurtka: House
Tunika: Solar
Spodnie: Vila Clothes
Apaszka: Claire's
Okulary: Polaroid
Manicure: Strefa Cięcia

22 komentarze:

  1. Kiedyś lubiłam taki typ spodni. Teraz chodzę tylko w spódniczkach i sukienkach, co nie zawsze pasuje, ale nie potrafię juz inaczej.
    Bardzo mi miło, że spodobał Ci się mój tekst. Nie mam pojęcia, dlaczego jest jakiś błąd przy obserwacji, ale gdybyś była zainteresowana śledzeniem moich wpisów, to posiadam fanpage:
    https://facebook.com/pages/Karmenss/446589265491175
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś lubiłam taki typ spodni. Teraz chodzę tylko w spódniczkach i sukienkach, co nie zawsze pasuje, ale nie potrafię juz inaczej.
    Bardzo mi miło, że spodobał Ci się mój tekst. Nie mam pojęcia, dlaczego jest jakiś błąd przy obserwacji, ale gdybyś była zainteresowana śledzeniem moich wpisów, to posiadam fanpage:
    https://facebook.com/pages/Karmenss/446589265491175
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :)
    poklikasz w link do koszuli w nowym poście lub baner sheinside ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie ;) ale ja tez nie czuję, że już mam tyle lat

      Usuń
  5. Napisałam coś, ale zniknęło, chyba źle kliknęłam. Może za drugim razem się uda. Podziwiam, że w tym wieku ma Pani takiego młodzieżowego bloga. Kliknęłam obserwację, żeby być na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spodnie !

    Proszę o kliknięcie w linki w ostatnim poście. Będę bardzo wdzięczna :*
    http://rhefresh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne spodnie ale ja jednak wolę nosić jednokolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może spodobają Ci się jednokolorowe w wypukłe wzory?

      Usuń
  8. Bardzo ciekawy blog, będę Cię obserwować. Może napiszesz coś o odchudzaniu? Proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem technologiem żywności, więc mogę napisać o odchudzaniu. Dzięki za podpowiedź tematu :)

      Usuń
  9. Podziwiam, że w tym wieku chce Ci się bawić w blogowanie. Ale widać że znasz się na tym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jestem ciekawa jaki wiek już nie przystoi blogerkom? Haha 😃 pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Podoba mi się to, że masz 40 lat, ale nic sobie z tego nie robisz i wyglądasz na taką pełną życia i radości. Muszę przyznać, że wyglądasz na o wiele mniej niż w rzeczywistości masz :)
    Pierwszy raz tu trafiam i zachęciłaś mnie, by sięgnąć po więcej czy czekać na następne posty. I tak trzymaj! Takie ubrania jak najbardziej tak, bo kto powiedział, że nie wolno się ubierać ' młodo ' gdy ma się trochę tych lat więcej? Można tylko podziwiać twoją osobę i pogratulować podejścia do życia :)
    Nie wiem czy można zostawić do siebie link, ale zapraszam serdecznie :)
    sarahsnotess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z tego komentarza 😀 dziękuję!

      Usuń
  11. Pogratulować chęci i tego że znajdujesz czas na prowadzenie takiego fajnego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, takie komentarze motywują :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentuj i dyskutuj, chcę wiedzieć co myślisz o poruszanych przeze mnie tematach.
Zapraszam :)

KalinaKelma