środa, 13 maja 2015

Factory - czyli jak oszczędzić kilkaset złotych na zakupach ciuchów


Dzisiaj opowiem Wam o centrum handlowym, w którym uwielbiam kupować oryginalne, markowe ciuchy, buty i torebki w śmiesznie niskich cenach. Centrum Factory jest nietypowe, ponieważ mieszczą się w nim głównie sklepy outletowe sprzedające ciuchy, buty, bieliznę, a także małe AGD i gry planszowe w cenach nawet 80% niższych od regularnych. Dodatkowo bardzo często prowadzone są tu akcje takie jak: "Piątek pełen okazji", "Jeansowy weekend", "Rozsprzedaż", podczas których wprowadzane są dodatkowe rabaty i bonusy...



Mieszkając kiedyś w Warszawie i Mińsku Mazowieckim najbliższe takie centrum miałam w Ursusie, wtedy wyprawa na zakupy zajmowała mi trochę czasu, natomiast spędzając wakacje w Oleśnicy, miałam blisko do Factory we Wrocławiu. Mieszkając w Luboniu mogę pieszo zrobić sobie spacerek do Factory Poznań - bezcenne :) W celu ułatwienia klientom dojazdu, centrum handlowe ma swój autobus, który za darmo dowozi niemal pod same drzwi galerii, chętnych z całego Poznania.
W związku z tym, że promuję to najlepsze zakupowe miejsce w Wielkopolsce, pokażę Wam najfajniejsze przedmioty kupione w tym miejscu, a na dowód tego, że tu jest naprawdę tanio, pokazuję również paragony.

To moja wielka duma: kupione rok temu buty Lacoste, które kosztowały pierwotnie 430 zł, a zostały przecenione na 50 zł. Ale to nie koniec, tego dnia druga para była gratis! Tym sposobem zaoszczędziłam sporo pieniędzy ;)


Przedstawiam poniżej sukienkę polskiej firmy DanHen, którą kupiłam córce w cenie o 183 zł mniejszej niż kosztowała pierwotnie.


A tu najnowsza zdobycz: żółta sukienka ze sklepu Mexx, która pierwotnie kosztowała 389 zł. Z naklejanych metek wynika, że najpierw została przeceniona na 269 zł, ale ostatecznie wydałam na nią 40 zł. Rachunek jest prosty i mały, oszczędziłam aż 349 zł!



Zauważyliście, że na tym paragonie Mexx Poland jest adres: Pl. Piłsudzkiego? Ktoś tu chyba pił... :)

Czy teraz już wierzysz, że warto kupować w Factory? Jeśli chcesz wiedzieć kiedy będą kolejne akcje wyprzedażowe, kliknij w ten link na fejsie i polub albo dołącz do obserwatorów klik.
 _________________________

Centra Factory mieszczą się w:
Warszawie Annopolu (Bródno) i Ursusie,
Poznaniu (w granicach miasta Luboń),
Krakowie (za Bronowicami)
oraz Wrocławiu (w pobliżu lotniska).

23 komentarze:

  1. Cóż... Nie powiem, że przydałoby się takie centrum i w mojej okolicy... Strasznie ciężji mi znaleźć pasujące na mnie ubrania i przyzwoitych cenach... Ale to nie moja wina, że przyszło mi mieć 183 cm wzrostu w wieku 13 lat... O_o
    Może wiesz (wie pani - zależy ;) ) coś na temat Factory w Zachodniopomorskim? :p
    Zapraszam też do siebie ;)
    aravaena.blogspot.com
    Miłego! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniałe, że jesteś tak wysoka, z drugiej strony jednak pewnie większość spodni na Ciebie ma przykrótkie nogawki. Niestety Factory nie ma w Twojej okolicy, ale z pewnością są inne tego typu sklepy, np. Outlet Park Szczecin lub Vabbi Factory Outlet.

      Usuń
  2. Przydałoby mi się ,,Factory" :(

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam odwiedzenie Factory w Luboniu, gdy będziesz przejeżdżać kiedyś przez Poznań. Centrum jest przy autostradzie A2.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje córki jak się dowiedziały od Pani o Factory nie dają mi żyć :-) Jadąc nad morze mogę zahaczyć o Poznań, czy przy tym sklepie nie ma problemów z parkingiem? Jest w pobliżu jakiś bezpłatny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wokół Factory jest całkiem pokaźny parking, darmowy. Do tego Factory jest zaraz przy zjeździe z autostrady, więc dogodna lokalizacja dla podróżujących :)

      Usuń
  5. Tak, parking jest duży wokół centrum i dodatkowo jest również podziemny, oczywiście bezpłatny. Miejsce zawsze się znajdzie. Przyznam, że w czasie dużych wyprzedaży i wielkich tłumów, zdarzało mi się pakować bezproblemowo nawet na trawniku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię zakupy w takich sklepach. Ostatnio mojego starszego syna ubrałam na egzaminy gimnazjalne. Ubrania bardzo dobre gatunkowo za przystępną cenę:) Świetne te buty co kupiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie ze względu na jakość i cenę w outletach nie chodzę po lumpeksach. Buty są ładne i bardzo wygodne

      Usuń
  7. Gdybym nie zobaczyla tych paragow to bym nie uwierzyla ile kasy mozna oszczedzic. Do tej pory myslalam ze moje zakupy z obnizka -50% to juz jest wyczyn , a tu widze takie cuda. Mieszkam na zadupiu ,ale do Poznania dojade w godzine. Super bo szykuje mi sie wesele a trzeba sie w cos ubrac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz tu suknie, bieliznę, rajstopy, buty i torebki. Ubierzesz się cała ;)

      Usuń
  8. Super post! Buty są przepiekne a sukienka jest w cenie zwyklej bransoletki :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, factory może i jakieś wielkie nie jest, ale jak ma promocje to naprawdę z prawdziwego zdarzenia. Buty cudeńka, chętnie bym takie sobie kupiła, a ta sukienka musi przykuwać wzrok innych, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest w takim cudnym kolorze, a moja babcia mówiła na taki "brudny żółty" :) Masz tację, zwraca uwagę ludzi i ...owadów, bo kiedy suszyłam ją na balkonie, to usiadł na niej motyl.

      Usuń
  10. Nie słyszałam jeszcze o tym sklepie :)
    Szkoda, że w pobliżu nigdzie takiego nie mam ;/
    Śliczne rzeczy!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dowiedziałaś się o Factory z mojego bloga ;)

      Usuń
  11. Nie słyszałam o sklepie, ale pewnie kiedyś się wybiorę :)



    Obserwuję! Za komentarz do ostatniego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze Cię nie zaobserwowałam :)
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde ale nałapała Pani okazji. :)
    Gratuluję.


    writeslucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie okazje są tam prawie codziennie, ale moje szafy pękają w szwach, więc czasem muszę przystopować z zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Woow ale się opłacało! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń

Komentuj i dyskutuj, chcę wiedzieć co myślisz o poruszanych przeze mnie tematach.
Zapraszam :)

KalinaKelma