czwartek, 28 maja 2015

Zostań projektantką i załóż sklep internetowy w jeden dzień


Krótki poradnik jak zostać projektantką i otworzyć swój sklep internetowy z bluzami, koszulkami i gadżetami. Bez kosztów, bez konieczności zakładania firmy, bez problemów :)
    1. Po pierwsze potrzebna jest odrobina chęci i pomysły na koszulki.

    2. Klikasz w tego linka -> Zakładam sklep internetowy z koszulkami

    3. Na górze pod przyciskiem "SPRZEDAJ" znajduje się opcja "Załóż sklep", klikasz i wypełniasz.

    4. Wymyśl fajną nazwę dla swojego sklepu.



    Prawda, że to jest proste?

    Jeśli chcesz projektować koszulki, ale niekoniecznie otwierać sklep internetowy, polecam skorzystanie z gotowego już generatora, możesz sprawdzić jak to działa: >>Generator koszulek<<

    A tak wygląda zamówienie w moim sklepie kalinakelma.cupsell.pl


    Jeśli macie jakieś pytania, to proszę zostawcie je w komentarzach poniżej, na wszystkie chętnie odpowiem :)




    8 komentarzy:

    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      OdpowiedzUsuń
    2. Bardzo fajna inicjatywa z tym, że można założyć sklep internetowy praktycznie w jeden dzień. Chociaż ja wiem, że jednym z najważniejszych aspektów takich sklepów są przede wszystkim szybkie płatności internetowe https://cinkciarz.pl/platnosci i myślę, że na to w pierwszej kolejności należy zwrócić uwagę.

      OdpowiedzUsuń
    3. Ja również mam sklep internetowy i jestem z niego bardzo zadowolona. Oczywiście samo jego prowadzenie nie jest sprawą łatwą, ale staram się jak mogę. Bardzo podoba mi się opcja wysyłki przez kuriera https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/ups i to właśnie z niej najczęściej korzystam.

      OdpowiedzUsuń
    4. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

      OdpowiedzUsuń
    5. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

      OdpowiedzUsuń
    6. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

      OdpowiedzUsuń
    7. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

      OdpowiedzUsuń

    Komentuj i dyskutuj, chcę wiedzieć co myślisz o poruszanych przeze mnie tematach.
    Zapraszam :)

    KalinaKelma